۱۳۸۷ مرداد ۶, یکشنبه

شركتهاي كه ادعاي جهاني شدن دارند

به خاطر موقعيت كاري كه دارم ، مجبورم در طول هفته چندين بار از اتوبانهاي تهران بگذرم . در اتوبان جاده مخصوص تهران - كرج با تابلوهاي تبليغاتي مواجه مي شويد كه 5 ماه از تاريخ مصرف تابلو گذشته ولي هنوز روي سر در شركت هاي كه به قول خودشان قدم در راه جهاني شدن گذاشته اند روبرو مي شويد . يكي از اين تابلوها كه شايد اكثر دوستان آن را مشاهده كرده اند مربوط طرح امداد نوروزي شركت هاي خودرو سازي مي باشد، كه در استراتژي اين شركتها جهاني شدن ، ارائه خدمات به مشتريان و ... بسياري از شعارهاي ديگر به قول خودشان چشم انداز و برنامه هاي استراتژيك شان محسوب مي شود . اگر جهاني شدن و ارائه خدمات به مشتريا ن و ... اينست ما معني آن را فهميديم و انشاالله به زودي به آن خواهيم رسيد .

۱ نظر:

Unknown گفت...

با سلام
آقا بهمن عزیز

ضمن تشکر از کامنت جنابعالی محمع دانشجویان ایرانی شهر پرث www.perthstd.blogfa.com آماده هر گونه همکاری با جنابعالی در گسترش ارتباطات علمی می باشد .
بهرنگ